sobota 14. listopadu 2020

P3564A


 

3 komentáře:

  1. Milá Amálko....k dnešním narozeninám Ti přeji vše nejlepší...hlavně hodně zdraví štěstí a spokojenosti...všechny nás trápí toto těžké období s Covidem....doufám, že jsi v pořádku...my jsme všichni....i já se držím....jsou strašně smutné dny, sluníčko nám nesvítí a to nám chybí!!!!Opatruj se v dalších dnech...často na Tebe myslím...letí objetí a velká pusa za Tebou...mám Tě ráda❤💋🌹🎂

    OdpovědětVymazat
  2. Amálko,nádherný obrázek.
    Čtu tady od Jarmilky,že máš narozeniny.Přeji Ti v této těžké době hlavně hodně zdraví a spokojenosti.Drž se

    OdpovědětVymazat
  3. Jarmilečko moje, mockrát Ti děkuji!!! ❤ Mám to hodně složité... to víš,jak je člověk sám,tak je to čím dál horší! Hodně chodím po lékařích, ten můj zdravotní stav je čím dál,tím horší a špatně se mi chodí... Ve středu jdu opět k lékařce...❤
    Jituško,taky Ti moc děkuji za návštěvu a za přání ❤

    OdpovědětVymazat