úterý 13. července 2021

P3686A


 

3 komentáře:

  1. Moc krásný obrázek Amálko. Máš je všechny moc pěkné. Já teď na počítač moc nechodím., Není na to čas a obrázky už netvořím. To už je pro mě ztráta času. Věnuji se spíše fotografii, kde od nikoho nic nestahuji a nikde nesháním prvky pro tvorbu. Měj krásné dny a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  2. Amálko,nádherný obrázek.
    Moc se omlouvám,že jsem zapomněla na tvůj svátek.Sice také obrázky netvořím a tak ti se zpožděním přeji všechno nejlepší,hlavně ať jsi zdravá.Já měla babičku Amálku,na hřbitov jsme šly se sestrou s kytičkou.Měj se hezky a opatruj se

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško a Jituško,mám velikou radost z vašich návštěv!!! ♥ ♥ ♥ Já už toho moc nenachodím,beru dost léků a 4x denně inzulín... Jsem sama,obrázky jsou moje radost...ale bohužel tu moji radost mi berou "pracovníci z webu".Pozastavují mi práci ve Photoshopu, protože mi pořád nabízejí jejich "různé služby", o které já, starý nemocný člověk nemám zájem ! A tak mi brzdí moji práci v Sopíku, vypínají mi vrstvy, styly,atd... Takže nevím dokdy to vydržím...

    OdpovědětVymazat